Επικοινωνια

Η Απόσταση Μεταξύ Μας Είναι Πολύ Μικρή!

Πατήστε εδώ για να επικοινωνήσουμε άμεσα, γιατί για εμάς, η φυσική σας κατάσταση, είναι προτεραιότητα.
Επικοινωνια
  • Αίσθηση ασφάλειας και συγκέντρωσης
  • Χωρίς την ρουτίνα του γυμναστηρίου
  • Τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα και εμφανή στο συντομότερο δυνατό διάστημα
  • Πλήρη επίβλεψη και καθοδήγηση
  • Εξατομικευμένο πρόγραμμα εκγύμνασης
  • Η εκτέλεση των ασκήσεων γίνεται κάτω από πλήρη καθοδήγηση και επίβλεψη μας
  • Δημιουργούμε την αίσθηση ασφάλειας και συγκέντρωσης κατά την διάρκεια της προπόνησης
  • Πάντα απολαμβάνουμε την προπόνηση μας. Για μας είναι απαραίτητο να ενσωματώσουμε το στοιχείο της διασκέδασης όταν γυμναζόμαστε. Μόνο έτσι η προπόνηση γίνεται ευχάριστη και μπορεί να συνεχιστεί δια βίου
  • Εξατομικευμένο πρόγραμμα εκγύμνασης
  • Δεν υπάρχει η ρουτίνα του κλασσικού προγράμματος ενός γυμναστηρίου
  • Συνεχώς προσπαθούμε να βοηθήσουμε ψυχολογικά τον ασκούμενο, δίνοντας του κίνητρα και την δυνατότητα να μας θεωρεί «δικούς του ανθρώπους» σε αυτήν του την προσπάθεια
  • Με σωστή καθοδήγηση μπορούμε να βελτιώσουμε και να αλλάξουμε το σώμα όσο αφορά:
    • Το ποσοστό λίπους
    • Την δύναμη
    • Την αντοχή
    • Την φυσική κατάσταση
    • Την στάση σώματος
    • Την ευλυγισία
    • Την αίσθηση ευεξίας
    • Τη μείωση άγχους
Η γυμναστική είναι μια υπόθεση…προσωπική.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο ακούγεται ο όρος «personal training» ή αλλιώς «προπόνηση με προσωπικό γυμναστή» στους χώρους των γυμναστηρίων αλλά και του fitness γενικότερα. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε αυτό τον όρο; Πιθανώς το έχουμε συνδέσει με «την γυμναστική των VIP και των πλουσίων». Πάντως όλοι θα συμφωνήσουμε στο γεγονός πως όποιος κάνει personal training είναι ξεχωριστός και κατ” επέκταση έχει και «ξεχωριστά» αποτελέσματα!

Τι ακριβώς όμως είναι το personal training;

Είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς τον όρο αυτό με μια μόνο λέξη. Ίσως γιατί σε μία λέξη δεν μπορούν να συμπεριληφθούν τα πολλά πλεονεκτήματα που απολαμβάνει κάποιος κάνοντας personal training. Ένας ορισμός θα μπορούσε να είναι ο εξής:

Personal training είναι η απόλυτη παροχή υπηρεσιών γυμναστικής υψηλού επιπέδου από έναν επαγγελματία της άσκησης προς έναν ασκούμενο.

Ο personal trainer είναι υπεύθυνος για την βελτίωση και διατήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας του πελάτη του. Οφείλει να είναι ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις (το fitness έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία 10 χρόνια: Η.Ι.Ι.Τ, Functional Training, Crossfit, TRX, Pilates κτλ) και πλήρως καταρτισμένος σε θέματα υγείας, άσκησης και διατροφής. Κατά συνέπεια η προπόνηση με έναν προσωπικό προπονητή εξυπηρετεί πολλά περισσότερα οφέλη σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή άσκησης.

Σε όλους! 
Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ώστε να μην κάνει κάποιος personal training. Γενικά απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν γρήγορα αποτελέσματα, δίνοντας στον εαυτό τους την δυνατότητα να γυμναστεί σωστά και με ασφάλεια. Ιδιαίτερα οι άνθρωποι που απευθύνονται σε μας είναι συνήθως άνθρωποι που:

  • Έχουν πολυ περιορισμένο χρόνο για να πηγαίνουν στο γυμναστήριο
  • Δεν θέλουν να πάνε στο γυμναστήριο(περίπτωση που κάποιος ντρέπεται για την εμφάνιση του, περίπτωση «δημόσιων προσώπων», κτλ)
  • Θέλουν γρήγορα και ασφαλή αποτελέσματα
  • Εχουν ζητήματα με την υγεία τους (υπέρταση, διαβήτη,παχυσαρκία,κτλ)
  • Έχουν ορθοπαιδικά προβλήματα(πόνος στην μέση-αυχένα) και θέλουν να σταματήσουν να πονάνε
  • Τους αρέσει η ποικιλία – εναλλαγή ασκήσεων στην προπόνησή τους
  • Ειδικά οι γυναίκες που είναι σε φάση εγκυμοσύνης ή και μετά από αυτην για να επανέλθουν γρήγορα στην φόρμα τους
  • Θέλουν να έχουν μόνιμα καλή υγεία, ευεξία και ένα ωραίο σώμα χωρίς υπερβολές
  • Δεν μπορουν να τηρήσουν ένα πρόγραμα διατροφής και άσκησης και εχουν την ανάγκη της συνεχούς παρότρυνσης-παρακίνησης
  • Τους αρέσει να δίνουν στον εαυτό τους πάντα το καλύτερο
Οι στόχοι καθορίζονται αφού προηγουμένως συμπληρωθεί λεπτομερώς ένα ιατρικό ιστορικό και μια καρτέλα προφίλ μέλους και πρέπει να είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι. Μόνο έτσι ξέρουμε ακριβώς τι έχουμε πετύχει. Οι στόχοι επίσης πρέπει να είναι βραχυπρόθεσμοι (πχ απώλεια 4 κιλών σε ένα μήνα) αλλά και μακροχρόνιοι (πχ αύξηση της μυϊκής μάζας κατά 3 κιλά σε ένα χρόνο).

Παράδειγμα στόχων είναι τα παρακάτω:

• Μυϊκή ενδυνάμωση
• Αδυνάτισμα – μείωση λίπους (%)
• Αποκατάσταση τραυματισμού
• Πρόγραμμα για αθλητές
• Γράμμωση
• Αντοχή – φυσική κατάσταση
• Lifestyle coaching
• Αποκατάσταση Σπονδυλικής Στήλης
• Ορθοσωμία

Πριν καθορίσουμε ακριβώς τους στόχους, χρειάζεται να κάνουμε κάποιες μετρήσεις που θα μας δείξουν σε ποιο σημείο βρισκόμαστε, χρησιμοποιώντας τες ως σημείο αναφοράς.

Μερικές από τις μετρήσεις αυτές είναι οι παρακάτω:

• Βάρος
• Ποσοστό λίπους (%)
• ΔΜΣ
• Σωματομετρήσεις
• Αναλογία πλάτης-μέσης και μέσης-γοφών
• Ευλυγισία
• Δύναμη
• Αντοχή

Η αξιολόγηση των παραπάνω μετρήσεων είναι πολύ σημαντική. Βάση αυτής της αξιολόγησης φτιάχνουμε ένα πλάνο προπόνησης αποσκοπώντας να πετύχουμε κάθε στόχο που θα τεθεί.
Οι μετρήσεις αυτές επαναλαμβάνονται κάθε 1-2 μήνες, ώστε να ξέρουμε ακριβώς ότι είμαστε στον σωστό δρόμο.
Μετά από όλα αυτά διαμορφώνεται το εξατομικευμένο πρόγραμμα που απευθύνεται ΜΟΝΟ
σε σας. Ο επαγγελματικός τρόπος που βλέπουμε την δουλειά μας είναι και αυτό που μαςδίνει την δυνατότητα να κάνουμε το personal training μια μοναδική εμπειρία!